علی

عشق من برکوت

علی

عشق من برکوت

سلام سلام سلام عید مبارک

Merry Christmas Happy New Year= عید مبارک سال جدید مبارک   (اینگلیسی)

Feliz Navidad Feliz Año Nuevo=عید مبارک سال جدید مبارک(اسپانیایی)

میلاد سعید عید المیلاد عام وأنتم بخیر=عید مبارک سال جدید مبارک( عربی)

Joyeux Noël Bonne Année=عید مبارک سال جدید مبارک(فرانسوی)



چندتا اس ام اس  عیدانه

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها 
ای تدبیر کننده روز و شب 
ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر 
حال مارا به بهترین حال دگرگون کن

سال نو مبارک





---------------------------------------------------------------------------------

باز کن پنجره را
که بهاران آمد
که شکفته گل سرخ
به گلستان آمد

سال نو مبارک

--------------------------------------------------------------------------

و  بر آمد  بهاری دیگر

مست  و  زیبا  و  فریبا ، چون  دوست

سبدی  پیدا  کن ،

پر  کن  از  سوسن  و  سنبل  که  نکوست

همره  باد  بهاری  بفرست :

پیک  نوروزی  و  شادی  بر  دوست !

---------------------------------------------------------------

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری….

-------------------------------------------------------------

پیشاپیش می بوسمت  یکی این ور (‘; ‘ ) یکی اون ور( ‘ ;’) یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…پیشاپیش سال نومبارک.

----------------------------------------------------------

رارسیدن نوروز این میراث با ارزش ایرانیها را بعدا تبریک میگم الان زوده

------------------------------------------------------------

آقا تا دیدو بازدید های نوروزی شروع نشده تکلیف ماچ ها رو روشن کنید ، بالاخره باید سه بار ببوسیم یا دوبار ؟

----------------------------------------------------------------------

مزیت مجرد بودن اینکه شب عید به خاطر بی پولی ، شرمنده زن و بچه ات نمی شی !

----------------------------------------------------

سلام میشه ازت خواهش کنم سال تحویل بیای خونمون ؟

آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم !

---------------------------------------------------

چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی !؟

یک سال از عمرت گذشت، ولی باز تو همونی که بودی !

فرشته دوست داشتنی بهارمبارک !

-------------------------------------------------

ای کاش که هر لحظه بهاری باشی

هر روز پر از امیدواری باشی

هر ۳۶۵ روز امسال

سرگرم شمردن هزاری باشی!

----------------------------------------------------------------

ی اجازت دفتر  ۳۶۵ برگ جدیدتو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو برات نقاشی کنه

نوروز ۹۲ مبارک

-----------------------------------------------------------

یادت باشه:تعطیلات بزودی تموم میشه وبعدش سرکار رفتنه که انتظار تورو میکشه.

بازم ۱سال کار و خستگی!

(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)

----------------------------------------------------------------------

امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت رو ازم خواستن منم بهشون دادم

یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت

سال ۹۲ میان سراغت !

-----------------------------------------------

خواستم برات سبزه عید بفرستم گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش !!!

-----------------------------------------------------------

تو عید میوه ها گرون میشه ، قدر خودتو بدون گلابی !!!

--------------------------------------

شیشه می شکند و زندگی می گذرد.

نوروز می اید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است

پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت

نوروز ۹۲ مبارک

---------------------------------------

با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم دارم

سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم . . .

==========================

><(((>
><(((>
><(((>
من اولین کسی بودم که برای تو ماهی عید فرستادم.
سال نو مبارک

--------------------------------------------------

لولوفر من اس ام اس مخصوص برات دارم 

عید رو پیش پیش بهت مبارک میگم فقط یادت باشه 

امسال قراره 

فندوق گرون بشه قدر خودتو بدون 

مخلس خواستنیا 

 فندوق هسته ای ایران  عیدت مبارک